Kontakt i radno vrijeme naših trgovina i servisa Zagreb Bjelovar
Košarica (0)
Košarica je prazna
0
Izbornik Proizvodi

Kako izvršiti narudžbu?

Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Dovrši kupovinu" u gornjem desnom kutu stranice. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.

Da li se moram registrirati?

Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama i, naravno, mi Vaše podatke nikada nećemo dijeliti.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

Kako mogu platiti?

Trenutno nudimo plaćanje kreditnim/debitnim karticama jednokratno i na rate: American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro. Međutim, ako nemate kartice ili bi radije platili na neki drugi način, možete uplatiti općom uplatnicom, virmanom ili Internet bankarstvom na naš žiro račun (Narudžbu šaljemo čim uplata postane vidljiva) ili platiti kuriru prilikom dostave na vaša vrata.

Koliko je sigurno plaćanje karticom preko Interneta?

Prilikom plaćanja na Modeline web shopu, primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

A koliko košta dostava/poštarina?

Za narudžbe do 349 kn dostava/poštarina je 35 kn
Za narudžbe iznad 350 kn dostava/poštarina je besplatna

Koju veličinu bicikla naručiti?

Prije odabira veličine bicikla pročitajte si informacije pod linkom "Kako odabrati veličinu?", kako bi si olakšali odabir, a ukoliko ni tada nećete znati koju veličinu odabrati, slobodno nam se obratite na mail: shop@dsg.hr

U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?

Reklamaciju ste dužan/na uložiti u zakonskom roku.

Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?

Naravno! Ako nisite zadovoljan/na robom kupljenom u DSG bicikli online shopu, imate pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možete poslati putem obrasca za reklmaciju ili nam pošalji e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na shop@dsg.hr. U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod na svoj trošak u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, morat ćete platiti poštarinu u iznosu od 35 kn kako bi vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo vam puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu (ovisno o načinu na koji je uplata izvršena).

U kojem roku moram zatražiti zamjenu proizvoda?

Zamjenu moraš zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa.

Što znači plaćanje virmanom?

Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Kad u procesu kupovine odaberete plaćanje virmanom na e-mail će vam biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Za pomoć nam se uvijek možete obratiti na shop@dsg.hr.

Kako se plaća pouzećem?

Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivate potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke.

ukoliko bicikl nije dostupan u trgovini koja mi odgovara, može li se dostaviti u drugu prodavaonicu?

Može, ukoliko bicikl želite preuzeti u nekoj od naših prodavaonica u kojoj bicikl nije dostupan, kontaktirajte nas na mail shop@dsg.hr i sve ćemo srediti.

Alexrims Amoeba Devron Ghost Haro