Kontakt i radno vrijeme naših trgovina i servisa Zagreb Bjelovar
Košarica (0)
Košarica je prazna
0
Izbornik Proizvodi

UVJETI KORIŠTENJA INTERNET TRGOVINE I UVJETI KUPNJE

Osnovni podaci o prodavatelju

Naziv i skraćeni naziv tvrtke: DSG bicikli d.o.o. / DSG d.o.o.
Sjedište: Augusta Šenoe 29b, 43000 Bjelovar, Hrvatska
OIB: 75979024044
Žiro-računi
Erste bank: HR28 2402006 1100003677
Zagrebačka banka: HR60 2360000 1102008821
PBZ: HR11 2340009 1100211570

Broj telefona: +385 43 243 894

Adresa elektroničke pošte: shop@dsg.hr

 

Član društva: Dražen Gustović

DSG bicikli d.o.o vlasnik je web stranice https://dsg.hr/.

 

IZJAVA O PRIVATNOSTI

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

 

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Naša Pravila privatnosti dostupna su na sljedećem linku: https://dsg.hr/pravila-privatnosti/.

 

opće informacije OSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Ovi uvjeti korištenja (dalje u tekstu: Uvjeti) definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Uvjeti predstavljaju predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

 

Na pravne osobe se ne odnose odjeljci ovih Uvjeta pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“, „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“ i „Materijalni nedostatak“.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Prodavatelj je DSG bicikli d.o.o. (dalje u tekstu: Prodavatelj). Korisnik je osoba koja koristi web stranicu: www.dsg.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.dsg.hr. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, net-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu Prodavatelju, ili pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave-trenutno nedostupno).

Kupac i Prodavatelj vezani su ovim Uvjetima korištenja, a u slučaju da je određena odredba suprotna prisilnim propisima hrvatskog prava primijenit će se prisilni propisi. 

Putem web shopa www.dsg.hr kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na web stranicama Prodavatelja. Cijene su izražene sa PDV-om.
Valuta je Hrvatska kuna (HRK).

Nositelj svih prava na internet stranici www.dsg.hr je trgovačko društvo DSG bicikli d.o.o. Sve Kupce koji obavljaju narudžbu putem web stranice Prodavatelja upućujemo da se upoznaju s Uvjetima korištenja Prodavatelja. Za Kupca će biti važeći oni Uvjeti korištenja koji su na snazi u trenutku sklapanja Ugovora s Prodavateljem. Kupac će označavanjem potvrditi na za to predviđenom mjestu prilikom narudžbe da Uvjete korištenja u cijelosti razumije i prihvaća. Uvjeti korištenja će biti dostavljeni Kupcu na njegovu e-mail adresu u .pdf formatu. U slučaj postojanja nejasnoća u Uvjetima korištenja, Kupac se može obratiti Prodavatelju.

Prodavatelj ulaže konstantne napore kako bi omogućio optimalan rad i kvalitetu web stranice. Prodavatelj ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno. Radi otvorene prirode ove mrežne stranice i mogućnosti pogrešaka u pohrani i prijenosu digitalnih podataka ne jamčimo za točnost i sigurnost informacija koje se prenose ili prikupljaju putem ove internetske stranice, osim ako je izričito drukčije navedeno na ovoj mrežnoj stranici. Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na www.dsg.hr . Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača.

Tvrtka DSG bicikli d.o.o., zadržava pravo promjene općih uvjeta poslovanja i korištenja ovih stranica u bilo kojem trenutku. Promjene stupaju na snagu u trenutku objave, o čemu će korisnik biti obaviješten e-mailom. Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju sa ovim Uvjetima korištenja te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama, a u slučaju postojanja nejasnoća mogu se obratiti Prodavatelju.

Ugovorne strane dužne su postupati u skladu s načelima savjesnosti i poštenja, zabrane prouzročenja štete te dužnosti ispunjenja obveza.

VAŽNO: Svaka kartična transakcija (debitne i kreditne kartice) podložna je provjeri od strane Prodavatelja, u trajanju od jednog do tri radna dana.

 

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.dsg.hr. Prodavatelj zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Cijene proizvoda su maloprodajne. Cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u kunama te je u istima sadržan pripadajući PDV.

Prodavatelj sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. Fotografije i prikazi na ovim stranicama i stranicama partnera ne moraju odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. Neke fotografije mogu biti tipske za određeni tip proizvoda. Ukoliko dobavljiv proizvod značajno odstupa od proizvoda traženih karakteristika Prodavatelj će kupca, odnosno korisnika obavijestiti i postupiti prema dogovoru.

Prodavatelj ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača, kako je opisano u prethodnom stavku. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su razlike stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.

Tehničke specifikacije proizvoda navedene na www.dsg.hr preuzete su od strane proizvođača.

Dodatan opis i karakteristike proizvoda te eventualna razjašnjenja Kupac može zatražiti od Prodavatelja putem elektronske pošte, telefonom ili u prodajnom prostoru.

Prodavatelj nastoji da informacije o artiklima budu točne i ažurne, ali ne isključuje mogućnost pogreške u iskazivanju cijena proizvoda ili akcijske ponude te se unaprijed ispričava kupcima ukoliko dođe do navedenog. Prodavatelj će, u tom slučaju, obavijestiti korisnika o nastaloj grešci te postupiti prema dogovoru.

Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka i načina prijenosa.

NARUČIVANJE

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Svaki registrirani i neregistrirani korisnik može kupovati artikle iz ponude Prodavatelja, prikazane na internetskim stranicama www.dsg.hr. Do kupnje dolazi nakon što Prodavatelj prihvati narudžbu Kupca. Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "U košaricu" odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na novu kategoriju proizvoda.

Prije podnošenja narudžbe Korisnik je dužan označiti kućicu „Slažem se s Uvjetima korištenja i upoznat/a sam s time da narudžba uključuje obvezu plaćanja“

Prodavatelj se obvezuje isporučiti sve naručene i plaćene proizvode koji su u trenutku isporuke dostupni na zalihama. U slučaju nemogućnosti isporuke, Prodavatelj će kontaktirati korisnika i dogovoriti novi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje naručenog proizvoda, dok će ostali dostupni proizvodi biti isporučeni. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Prodavatelj će izvršiti povrat sredstava.

 

POTVRDA NARUDŽBE

Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-mailom nakon obavljene kupnje koja sadrži sve zakonom propisane detalje.

 

REGISTRACIJA

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporučuje se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unesenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

 

NAČINI PLAĆANJA

Uplatom na žiro račun (Internet bankarstvo/pošta/banka/FINA)
Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, Hrvatska kuna (HRK), s PDV-om.

Pouzećem*

Pri preuzimanju pošiljke od kurirske službe (Overseas express)

Kreditnim karticama

PBZ VISA Premium, MasterCard, Maestro, Visa, Diners

KEKS pay

PLAĆANJE KARTICAMA NA WEB SHOPU:

PBZ VISA Premium: jednokratno i obročna otplata 2-36 rata

Maestro (PBZ): jednokratno i obročna otplata 2-24 rata

VISA Inspire (PBZ): jednokratno i obročna otplata 2-24rata

Maestro: jednokratno

Diners: jednokratno i obročna otplata 2-24 rata

Visa (ZABA): jednokratno i obročna otplata 2-12 rata

MasterCard (ZABA): jednokratno i obročna otplata 2-12 rata

Discover: jednokratno

DinaCard: jednokratno

PLAĆANJE KARTICAMA U POSLOVNICAMA:

Gotovina

Virman

Kartićno plaćanje moguće je uz:

PBZ VISA Premium, Diners, Maersto, MasterCard, Visa

LEANPAY 


OBROČNA KUPOVINA

ZAGREBAČKA BANKA
Maestro (lepeza mogućnosti), 2-24 rata beskamatno
od 500,00 do 60.000,00 kuna
VISA 2-24 rata beskamatno od 500,00 do 60.000,00 kuna
MasterCard 2-36 rata beskamatno od 500,00 do 60.000,00 kuna


PRIVREDNA BANKA ZAGREB
Maestro 2-24 rata beskamatno od 200,00 do 60.000,00 kuna
VISA 2-24 rata beskamatno od 200,00 do 60.000,00 kuna

ERSTE BANK
Maestro Plus 2-12 rata beskamatno od 200,00 do 30.000,00 kuna

DINERS
1-24 rata beskamatno od 200,00 do 30.000,00 kuna

PBZ VISA Premium
Do 36 rata beskamatno od 200,00 do 30.000,00 kuna

LEANPAY
3-36 rata beskamatno od 375,00 do 22.500,00 kuna


Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavatelju platiti kreditnom karticom, pouzećem prilikom dostave robe ili virmanskom uplatom na Internet stranici prodavatelja preko WS Paymet Gateway-a sa PBZ VISA Premium, Diners, Visa ili Maestro i MasterCard karticama. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

 

KEKS Pay

Najbrže online plaćanje bez naknada putem mobilne aplikacije. Prilikom odabira plaćanja putem Keks Pay-a potrebno je samo otvoriti aplikaciju te skenirati prikazani QR kod te će uplata odmah biti procesuirana.

Više o KEKS Pay aplikaciji, sigurnosti korištenja te plaćanju možete pročitati na linku - Često postavljena pitanja.

 

ZAŠTITA KUPACA

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce
WSpay™ sustav koristi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka

Svi trgovci koji koriste WSpay™ su uključeni u 3D secure zaštitu, čime se jamči korisnicima shopa da je kupnja sigurna

Brojevi kreditnih kartica kupaca se ne čuvaju na sustavu, a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka

Certifikacija po PCI DSS standardima

WSpay™ sustav radi kontinuirano na povećanju sigurnosti i potvrđivanju toga. Od ove godine će biti potvrđeno da posluje po najvišim standardima koji kartičar propisuje.

PCI Data Security Standard (PCI DSS) je norma koja definira sigurnosne mjere za obradu, spremanje i prenošenja (komunikaciju) kartičnih podataka.

 

Uvjeti dostave i isporuke

Svu robu iz našeg prodajnog programa dostavljamo na cijelom području RH.
Cijena transporta unutar Republike Hrvatske iznosi 39,00 kn.

BESPLATNA DOSTAVA!

Sve bicikle besplatno šaljemo na Vašu adresu!
Za narudžbe iznad 399,00 kn osiguravamo besplatnu dostavu!
Na svim biciklima kupljenim u DSG bicikli d.o.o. napravljen je nulti servis! 
*Rok isporuke je četiri radna dana, od datuma uplate ili autorizacije kreditne kartice, a najduže osam radnih dana za područje kontinentalne Hrvatske, odnosno najduže deset radnih dana za  područje otoka, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Nedjelje, blagdani i ostali neradni dani ne računaju se u rok dostave. Ukoliko Kupac ne primi pošiljku u roku od 8 radnih dana od izvršenog plaćanja, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska. Ukoliko Kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati Prodavatelju, Prodavatelj će novu dostavu ponoviti jedino uz uplatu predujma troškova dostave. U slučaju odbijanja primitka proizvoda bez valjanog razloga, prodavatelj ima pravo zahtijevati nadoknadu svih nastalih troškova. 
Sve dostave na području Republike Hrvatske vrše se putem tvrtke Overseas Express.
 

* Rokovi isporuke u vrijeme pandemije COVID-19 (koronavirusa) mogu biti produženi zbog velikog broja narudžbi i problema u isporuci od strane kurirske službe.

 

MATERIJALNI NEDOSTACI

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godinu dana od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Nedostatak postoji:

ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,

ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili

ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,

ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora

ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,

ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,

ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili

ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:

• uklanjanje nedostatka

• predaja drugog proizvoda bez nedostatka

• sniženje cijene

• raskid ugovora

Prava temeljem materijalnog nedostatka na proizvodu regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Prodavatelj ima pravo odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Uvjetima korištenja, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.

Pored odgovornosti za materijalne nedostatke, prodavatelj svojim kupcima omogućuje prava iz komercijalnog jamstva, više o jamstvu pročitajte u slijedećem odjeljku.

UVJETI POVRATA I REKLAMACIJE

Svi artikli kupljeni u DSG bicikli d.o.o. pokriveni su komercijalnim jamstvom u određenom vremenskom periodu naznačenom prilikom kupnje artikla. Unutar tog perioda svi zahtjevi će biti riješeni u Vašu korist bilo popravkom, zamjenom novim artiklom ili u krajnjem slučaju povratom novca.

Ako primijetite da je Vaš artikl bilo kojem smislu neispravan molimo Vas da nas prije kontaktirate na broj telefona 043 243 894 ili shop@dsg.hr

Naša politika reklamacija, odnosno komercijalnog jamstva ne utječe na Vaša zakonska prava kao kupca.

Kako bi što prije obradili Vašu reklamaciju molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije okvira ili dijela bicikla potrebno je sljedeće:

Kopija računa bicikla

Kopija jamstvene knjižice bicikla

Fotografije cijelog bicikla

Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira okvir ili dio (iz više kutova)

Fotografije svih serijskih brojeva bicikala (nalazi se ispod osovine pogona ili na prednjem dijelu okvira) ujedno prepišite brojeve kako ne bi došlo do zabune

 

Kod reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je sljedeće:

Račun artikla

Fotografije cijelog oštećenog artikla

Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova)

Fotografije serijskog broja artikla (ako postoji)

Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.

 

U slučaju reklamacije okvira bicikla potrebno je poslikati cijeli bicikl, jasno vidljiv serijski broj koji se nalazi ispod osovine pogona ili na prednjem dijelu okvira i oštećenje na okviru (iz više kutova) zbog kojeg se pokreće reklamacija. Molimo Vas da fotografije budu jasno vidljive i ne veće od 1MB po fotografiji.

U slučaju reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je poslikati cijeli oštećeni artikl, jasno vidljiv detalj oštećenja (iz više kutova) i serijski broj artikla (ako postoji).

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.

Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.

Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala kao što su: gume, zračnice, kočnice, bužiri kočnica i mjenjača, sajle kočnica i mjenjača, pakne kočnica, žarulja, lančanike pogona, lanaca i kazeta, kranzeva, obruča, baterija itd.

Jamstvo ne pokriva nosač mjenjača (drop-out) te dobavljač ne snosi dodatne troškove nastale savijanjem ili pucanjem istog (oštećenje žbica, obruča, okvira i stražnjeg mjenjača).

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Dokaz kupnje (kao npr. račun, narudžba i sl.) je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.

Uporaba artikla/bicikla tijekom natjecanja, javnih događanja, najma ili aktivnosti za koje određeni artikl/bicikl nije predviđen uvelike smanjuje vijek upotrebe, te u tom slučaju artikl nije pokriven jamstvom.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Proizvod održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja proizvoda koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

 

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač može ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili ugovor sklopljen na daljinu jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid kod sljedećih ugovora:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
- potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
- predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
- predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
- ugovor sklopljen na javnoj dražbi
- predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Kako bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, isti mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom na adresu navedenu na početku ovih Uvjeta.

Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Ako kupac jednostrano raskine ovaj ugovor, Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat novca koji je primio, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada Prodavatelju roba bude vraćena ili nakon što bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat.

Kupac je dužan robu predati ili poslati bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam.

Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su naznačeni u obrascu o jednostranom raskidu, a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.

Obrazac o jednostranom raskidu ugovora možete skinuti OVDJE.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti Proizvoda isti može postupati s Proizvodom i pregledati ga isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji Proizvoda u prostorijama Prodavatelja. U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom.

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat prekomjernog rukovanja Proizvodom Prodavatelj će procijeniti umanjenje vrijednosti Proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti Kupca.

Ako je na zahtjev Kupca izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, Kupac je dužan platiti Prodavatelju iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je Kupac obavijestio Prodavatelja o jednostranom raskidu Ugovora.

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Kako do povrata:

Javite nam se na mail: shop@dsg.hr ili na telefon: +385 43 243 894 te ukratko objasnite zašto Vam artikl ne odgovara.

Zapakirajte u kutiju svoj nekorišteni artikl u original ambalaži.

U slučaju da vraćate artikl koji Vam ne odgovara iz nekog razloga poštarinu snosi sam u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla)

U slučaju da se dogodila naša pogreška prilikom pakiranja poštarinu snosi Prodavatelj u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla)

Pošaljite ga na adresu: DSG bicikli d.o.o., Augusta Šenoe 29b, 43000 BJELOVAR.

Javiti ćemo Vam se povratnom informacijom kada nam stigne paket te kad započnemo obradu povrata.

Kako najjednostavnije napraviti povrat:

Vraćeni artikl mora biti u original pakiranju sa naljepnicama proizvođača i deklaracijom. Molimo Vas da ne uništavajte original pakiranje i ne pišite po njemu ili na bilo koji drugi način oštećujete ambalažu.

Ako vraćate odjeću ili obuću, ista mora biti nekorištena sa izvornim naljepnicama i etiketama ako postoje.

Poštarinu u oba smjera snosi kupac. Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavnog kurira kojeg Vi izaberete. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo sa našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku DSG bicikli.

Naša politika povrata ne utječe na Vaša zakonska prava.

Nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen u najkraćem mogućem roku od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika.

Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen, gotovinom u našoj poslovnici, virmanom na Vaš tekući račun ili storniranjem kartične uplate unutar 5 radnih dana.

Ako se Vaš povrat ne obradi unutar 10 radnih dana molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike na: shop@dsg.hr ili na telefon: +385 43 243 894.

Ako je artikl kupljen u jednoj od naših poslovnica najlakše i najsigurnije je da se u istu poslovnicu osobno vrati. S time dobivate mogućnost i fleksibilnost odabira drugog artikla koji Vam više odgovara ili lakšeg povrata novca. Ako povrat u poslovnicu iz nekog razloga nije moguć onda je potrebno postupiti po uputama iznad.

 

NAČIN PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: DSG bicikli d.o.o. Augusta Šenoe 29b, 43000 BJELOVAR ili na e-mail adresu: prigovori@dsg.hr

Na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 (petnaest) dana od dana primitka Vašeg prigovora. U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

U slučaju eventualnog spora DSG i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova je moguće pred centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

 

Pitanja i prijedlozi

Imate li kakvih pitanja ili prijedloga molimo kontaktirajte nas na:
e-mail: shop@dsg.hr

 

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem stranica www.dsg.hr internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

 

IZJAVA O SIGURNOSTI KOD PLAĆANJA

Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

 

DSG blog

Leanpay

Leanpay je novi digitalni model plaćanja na rate; bez kreditne kartice, bez papirologije i bez posjeta banci.

Saznaj više
Kako zaključati svoj bicikl?

Kako zaključati svoj bicikl?

Nikome od nas nije svejedno ostaviti bicikl bez nadzora ispred škole, ureda ili pak dućana. 

Saznaj više
DSG Newsletter
Primajte besplatne savjete iz svijeta bicikala
Ghost Trelock Haibike Winora Lapierre
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.
Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google tag manager